gamzebngaa_dmr -MinikveAnnesi- 25+1 haftalık hamileyim şahsen ben sabah uyanamadigim için geç kahvaltı yapıyorum ama ne olursa olsun iki yumurta yerim omlet yapıyorum patatesle beraber ondan sonra meyve tabağı hazırlıyorum bir iki saat sonra kuru yemiş bir porsiyon varsa tatlı yada atıştırmalık bişeyler kahve aşeriyorum bu aralar 3 1 arada ondan bir bardak bazen sütle yapıp içiyorum bazen suyla yanına kuru üzüm ve ceviz sonra akşam yemeği ve tekrar meyve sonra gece yatmadan önce bir muz biraz ceviz bazen bir bardak süt benimki böyle bu arada 57 ile hamile kaldım 54 kiloya düştüm şimdi aç karnına sabah lavaboya çıkmış bir şekilde tartıliyorum 64 kilo çıkıyorum verdiğim kiloları saymazsak 7 kilo almişim eğer sayarsak 10 kilo almış oluyorum 😂
-MinikveAnnesi- gamzebngaa_dmr 25+2 yiz 🌸🤗 yumurta bana acayip kokuyor ya yemeye çalışıyorum baska seylerle karıştırarak felan ama o kokuyu bastıramıyorum 🤦♀️ bende 56 yla kaldım 54 e düştüm şu an 60 a çıkmışım 😂😂 ne güzel almıyorum almıyorum diyordum 1 ayda kilo almaya basladım bir de 2 haftada 4 kez demir serumu takıldı sanırım onun da etkisi var iştahımı mı actı ne yaptıysa artık 😂
-MinikveAnnesi- menbesrun benimki 3. Aydan sonra hafiflemisti 4. Ayda da normale dönmüştüm tabi koku hassasiyeti ya da birseylerden tiksinme olabiliyor ama öyle olduğunda da kalıcı olmasın diye üsteletip zorla yemiyorum hicbirseyi. Merak etme basta hic gecmeyecekmis gibi geliyor bu sürec ama geciyor insallah sende de öyle olur 25+2 den yazıyorum bunları 🤗
menbesrun -MinikveAnnesi- Çok teşekkür ederim insallah öyle olur hepimiz için güzellikle geçsin bu süreç 🌸
gamzebngaa_dmr -MinikveAnnesi- olabilir canım demir eksikliği iştahsızlık yapıyor iyi olmuş al ne olacak doğumdan sonra bende bişey kalmıyor emzirme döneminde veriyorum ben
mgcyldz -MinikveAnnesi- yumuşak kıvamda olan yulaflar var sütün içine atar atmaz eriyor :) Hele içine elma muz kuru kayısı gibi meyveler eklenir biraz bal biraz ceviz katılırsa harika oluyor birde tok tutuyor:)
Yabumi -MinikveAnnesi- ben yulafı kahvaltı olarak tercih ediyorum oda bazen 🤣 içinede ceviz fındık yer fıstığı kırmızı kuru üzüm kuru incir fındık-fıstık ezmeside koyulabilir birde muz veya çilek veya ikiside bazen elma koyuyorum öyle çok lezzetli oluyor hemde doyuruyor öğlen tam 12-1 gibi de acıkıyorum 3 öğün yiyorum yulaf yediğimde onun haricinde 2 öğün yapıyorum 😂
Nil2736 -MinikveAnnesi- 4 yemek k. Yoğurt Bir porsiyon meyve 3 tam cevz ya da 10 çiğ badem tada 10 çiğ fındık Meyveli yoğurt yapıorm Ya da Salata istedğin kadar 1 kalın dilim peynir ve galeta yanında Ya da Bir porsiyon neyve ve sadece 3 ceviz ta da 10nar tsne badem ya da fındık
Cannsu8 -MinikveAnnesi- Bende aklıma geldikçe plansız alıştırmalar yapıyordum ama şeker yüklemesinden sonra gebelik şekeri çıktı 😞 suanda sıkı bir diyete başladım inşallah değerlerim istenilen düzeye düşerse insüline gerek kalmıcak ama tavsiyem gerçekten zararlı paketli tüm gıdalardan oldukça uzak durmaya çalışın ben dayanamayıp yiyordum maalesef şimdi ekstra dikkatli olmam lazım
nje -MinikveAnnesi- ya ben 3. Ayımdayım ve mide bulantılarım yeni yeni geçmeye başladı o yüzden doğru düzgün beslenemedim bir sorun yaratır mı 😞 konuyla alakasız oldu ama biliyorsanız bilgilendirirseniz çok sevinirim ❤️
-MinikveAnnesi- nje ilk 3 4 ay zaten sizin depolarınızdan besleniyor o yüzden bazı doktorlar diyor zaten ilk 3 ay sadece peynir ekmek bile yesen farketmez diye. Benimde 4. Ayda normale dönmüştü oncesinde bulantım oluyordu sonrasında dikkat etmeye başladım icin rahat olsun 🌸
Aysekalkan @"-Minikve -MinikveAnnesi- Annesi-"#p22866934 tencere hiç atmıyorum herkez kendi tabağına atıyor az kaldı sabır
Zeynepppdyg -MinikveAnnesi- 3 ana 3 ara öğün zaten çok fazla .2 ana bir ara öğün yapıyorum .Ara öğünde genelde meyve yoğurt yulaf gronola vs tüketyrm yada canım istemezse kuruyemiş kahve tüketiyorum
crazymommy Soğuk çorba yapabilirsin canım yazın çook iyi gelir nohut buğdayı haşlayıp, suyuna yoğurt nane istersen semizotu ya da reyhan koy mis gibi 😊 yeşilliksizde çok güzel ve aşırı besleyici
teacherozlem -MinikveAnnesi- ben kahvaltı akşam yemeği arada da bir ara öğün yapıyorum dediğiniz kadar sık yemiyorum
-MinikveAnnesi- teacherozlem bende o kadar sık yemiyorum ama hamile beslenme rutininde öyle okumustum