-MinikveAnnesi- teacherozlem bende o kadar sık yemiyorum ama hamile beslenme rutininde öyle okumustum
TazeAnnecik2022 Çalışan annelere 8.30–18:00 arası nasıl bi beslenme öneriyorsunuz çok iştahım olmuyo özellikle kendim yemek yapınca
-MinikveAnnesi- rizelianne yemeğini yapıyorum sulu nefis oluyor bir de bulgur pilavına katıyorum mercimekli köfte de yapılabiliyor
Deletedmom727272 rizelianne böreğini yap, ben eve gebelikten önce sokmazdım mercimek, tariflerden görüp denemiştim baya iyi oldu, şaşkınım😃😃
Mutlubirhamis -MinikveAnnesi- yorumları hayretle okudum ya 🤣🤣 Bi kişi de çıkıp ben hamur kızartıyorum bi kek çırpıp yiyorum dememiş. Poğaça da mı yapmıyorsunuz gözünüzü seveyim. Yulafla hamilelik geçer mi ya 😫😤
menbesrun Serobebis etraftan da sürekli şunu ye bunu ye iyi yiyo musun gibi şeyler duymak daha da farklı hissettiriyor, iyiliğimiz için tabii eksik olmasınlar ama cok zor bi süreç yaşamayan bilemezmiş gerçekten 😬 Allah yardımcımız olsun hepimizin 🌸
Gonca-eray -MinikveAnnesi- genelde kefir ve meyve tüketiyorum şu aralar kuruyemişten bıkmış durumdayım 🫠
Melek1dzr -MinikveAnnesi- Valla biz 14+6 olduk 3 kilo verdim ara öğun falan yok her yedgimi kustugum icin mide bulantilar daha yeni azaldi bakalim ilerleyen zaman da ne olacak