Benjaminannesi ben gece kalktığımda tuvaleytte beyaz sümüksü bir top gördüm. Sonra tekrar tuvalate gititğimde sizin dediğiniz gibi sümüksü bir yapı onun fotoğrafını çektim. 34h 2 g bebek doktoruma gittim. Nişan değildir dedi. Bir baktık 1 cm açıklık var. Nst hafif sancı cıktı yatış verdi. Yani nişanmış ama nişan olsa bile açık kalıyor doğum ne zaman olacam belli olmuyor. Şu an 40 haftalık hamileyim. 37 haftada kanlı şekilde de nişan geldi. Bebiş doğmadı da doğmadı. Açılmam şu an 3 cm ama çok şükür bebiş iyiydi. Artık son zamanlarda hareketler kısıtlandı çıkması gerekiyor diye suni sancı ile doğum yapıcam. Ondan ne zaman doğrurum diye düşünme. 3 hafta olsa da doğum olmayabiliyor.