Benjaminannesi bana doktor dedi ki 5 dakikada bir sancın gelmedikte gelmene gerek yok. O sancı da baya belirgin olacak zaten gelmen gerektiğini hissedeceksin. Onun dışında suyun geldiği zaman, kanaman olduğu zaman veya bebek hareketlerinin uzun süre hissetmediğin zaman gel. Bir de suyu gelen bile sancı başlamadan hemen gitmeyebiliyormuş. Ama riske alacağımı sanmıyorum. 😅