Sinem-123 Benjaminannesi kız benim de geçende öyle geldi bende hiç umursamadım akıntıdır diye ama baya bi fazla geldi dikkate almam mı gerekti acabaaa korktum şimdi 😂😂😂
Benjaminannesi Sinem-123 ya koyu olması gerekiyormus bebeğim zaten nişandan sonra sancı kendini gösterirmiş
Benjaminannesi Nur123aa aşkım sabretmek değil de insanı çok üzüyorlar yani bu şekilde konuşulur mu hamile kadınla
minik_koala_ve_annesi Benjaminannesi hadi bacim tum happy mom anneleri yaninda dort gozle dogurmani bekliyoruz rabbim kolaylik versin saglikla al kucagina
Pcoslubiranne Benjaminannesi okudum yorumlari. 🙈 Nişan miktari daha fazla ve cok daha yogun olur. Zaten nişan gelince de hemen dogum olmuyor.acillik bir durum degil yani.Kanamanı, suyunu ya da sancini bekle.
Benjaminannesi Pcoslubiranne 😘 teşekkür ederim evet öyleymiş ama çok üzüldüm hamile bir kadına bu şekilde konuşulması ben çok üzüldüm
cahillesohbetikestim Benjaminannesi dur kız gitme nişansa da zaten ya sancın ya da suyun gelir bekle bakalım 🤣
Benjaminannesi cahillesohbetikestim inşallah birtanem zaten artık kafama takmıyorum ne zaman gelirse gelsin sağlıkla gelsin de
Benjaminannesi minik_koala_ve_annesi yok birtanem sancım yok şu an zaten artık saldım ne zaman gelirse valla bunalıma girdim 😔
Anaadayi Nisan tabi başka ne olacaktı ne deli insanlar ya inşallah şıp diye doguruverirsin az kaldı sabır 💐💐💐😅
Benjaminannesi Anaadayi aşkım çok üzdüler beni öyle konuşulur mu hamile kadınla 😩 göbeğim küçük diye gelişim geriliği mi var dedi neden öyle söyledin ki sen hiç mi ağzının ayarı yok
Anaadayi Benjaminannesi vay hayvanogli hayvan puuuuuh yasiklar olsun ver ismini cimere şikayet edelim ne olduğunu şaşırsin kekoli kıyamam sana 😅♥️
Elif0080 Benjaminannesi üffff bu gereksiz konuşanlar hepimizi bıktırdı vallaa madem çok biliyormuş doktor burda yok bakamam niye demiş??
EzgiG Benjaminannesi okuyorum yazılanları da her zaman gittiğin doktor değil mi bu neden böyle konuşuyorlar seninle 🙄
Nur123aa Benjaminannesi takma boşver ya salak şey bazı insanlar öyle korkutmayi seviyor dua et canım içini ferah tut bana da neler söylüyorlardı takmıyorum
cahillesohbetikestim Benjaminannesi öyle tabi canım ben 36. Haftaya kadar zor tuttum adamı içeride sonra birgün ansızın geliverdi 🤣 iki kardeş arası kaç yaş canım
Benjaminannesi minik_koala_ve_annesi Allah bin kez razı olsun psikolojik olarak çok yıprandım etrafımda kim varsa beni yıprattı ilki sorunlu olmasaydı bu kadar gergin olmazdım sanırım