Benjaminannesi kadın doğum devlet acilde farkedemedi salak doktor bir sıkıntı yok dedi gönderdi 3 gün sonra kendi doktorum muayeneye çağırdı bir gittim adam diyo 2cm e yakın acilman var rahim boyu 8mm düşmüş acil serklaj 🤦🏻♀️ gerçekten nişanım gelmiş ve kadın dogumdaki adam birşey yok diyip eve gönderdi çok şükür benim doktor farketti de son anda dikiş atıldı gerçi o dikiş de yetmedi doğum olacaktı 21. Haftada tekrar 2. Ye dikiş atıldı daha yukarıda riskli bir bölgeye şuan 24+4. Günümüz günleri geçirmeyi bekliyorum bende 🤦🏻♀️🙄