Mucizem0921 rica ederim cnm şimdi sana öldüm bittim desem seni korkudan öldürsem sende doğumda bu kadar çekmesen peki ne düşünürsün boşuna bu kadar stres yaptım diceksin bebeğe de zarar neden sizi strese sokayım günah o minicik kuzucuğu neden korkutayim çünkü çekmedim evet ağrı oldu ama zaten ilaç veriyolar geçiyor bu uygulama birbirimizi neden korkutalim ki hemde dayanılmaz olmayan acılara evet zor geçen annelerimiz var onları inkar edemem ama herkesin doğum hikayesi kendine özgü sen daha hikayeni yazmadın umarım herşey gönlünce olur 😊🌼 Rabb’im yardımcın olsun her zaman 😊🌼😊