balkupummm bende de tam tersi ben ilki sez oldum dr yüzünden.ikinciyi normal istedim..sezeryan sonrası normal olunca fiyat iki katı fark ediyor çok az dr yapıyor.iki sene önce 7 bin vermiştim.sancımı çektim şiddetli değildi.epidural vardı.ama ikinci de sez. oldu.ben yine normal isterim.