Bebek büyüdükçe soda yetmiyor. 36 da kramplar olmuştu içmiştim. Sonra geçince bıraktım 39 a gireceğim iki gündür kramp var mecbur bir iki gün içeceğim. Kendini takip et iç dedi eczacı bana sürekli Demir hapı, vitamin gibi içilen bir şey değil dedi ki doktor da öyle demişti yazarken. Şikayetin olduğunda kullan dedi.