gikaya çok geçmiş olsun 🙏🏻benim D vitaminimde düşük çıktığı için Osteocare biraz kapsamlı bir takviye bana çok iyi geldiğini düşünüyorum. Şuan güncel olarak Osteocare, decavit ve innate pronatal omega kullanıyorum. Osteocare günde 2 adet olacak şekilde. Ek olarak dediğim gibi arada kendimi sık sık dinlendirdim ama çok şükür kilitlendiğim günler şimdilik geçti yaklaşık bi 10-15 gündür rahatım, umarım tekrar gelmez çünkü çooook zor 🙏🏻