AysuL ben 35+1’im :) bacaklarım kilitlendi ve yürüyemedim dikildiğim yerde kaldım kalçadan bacağa inen inanılmaz bir sancı. Arkadamda çıkmak isteyen adama kenara kayıp yol veremedim :( Doktor bebeğin sinirlere bası yapabileceğini söyledi belimin altına yastık alıp bazı günler böyle dinlen dedi aklınızda olsun. Bunun dışında Osteocare takviye yazdı. Ek başka takviyemde vardı gerçekten düzenli kullanınca epey düzeldim. Hatta şuan hiç ağrım kalmadı diyebilirim :) 🧿🧿😂 Yine de kendimi çok yormamaya özen gösteriyorum. Daha evvel ortopediyede göründüm hamilelikten kaynaklı yapacak bir şey yok demişlerdi 🥲 Allah’tan kendi doktorum takviyemi düzenledi. Allah kolaylıklar versin size de çeken bilir ancak gerçekten 🙏🏻