mrvasln ayy annem olduğu için her işimi o yapacak ben asla kalkmıyorum yerimden , annem tek tek hepsini yapıyor ki doğumdan sonra da bana bebeğe yardım edecek o yüzden geldiler , kayınvalidem olsa diyemezdim yapamazdım getir yap denilmiyor ama anne işte anneye denilir