Ebga evet denmez ama orda ki olay şu eşi de diyecek mi tamam tamam bi daha konuşmam mı diyecek ben kendi fikrimi söyledim be kadar bencil bi adamla evli olduğumu anlarlar benim yada ailemin kaybedecek bişey olmaz eşim rezil olur bi daha değer vermezler evine gelmesini istemiyor adam baksana diyor başka odalar da da tv var isterse rahat edebilir ama adam istemiyor kadın da hamile arada bırakıyor arada kalmak kadar kötü bişey yok hamileyken daha kötü bi psikoloji bilmiyorum ben aileme derdim kendi fikrimi söylüyorum