meyrem inşallah canım yarın veya öbür gün yapayım diyorum ama bakalım,artık çok korku oldu bende iki yıldır negatif görüyorum ve önümüzdeki ay aşılama veya tüp bebek başlanacak tüm ümitlerimi kaybettiğim an denir ya ben oradayım işte.hiç de gecikmez ilk kez Böyle oldum yazarım inşallah