meyrem ilk 3 ay kesin, sonrası doktor uygun görürse ya tamam ya devam diyor.. elini hızlı tutman lazım gebeliği neredeyse 4-5. haftalarda öğreniyoruz, oradan da ufak bir kaybın var farkında olmadığından haliyle.. şuanki ya da bulduğun doktoruda arama durumun varsa sor hemen🤞🏻
Aa tamam süper Feriha hanıma danışabilirsiniz, tüm folikasitler aynı şeye hizmet ediyor