sherwoodTR tam olarak bu ben. Özgürlüğüm kısıtlanacak gibi geliyo, korkularım var. 1.5 ay kaldı doğumuma. Bende evlendikten 1 ay sonra kaldım ama isteyerek ve bilinçli değildi. Hatta bugğn eşime dedim korkuyorum ben bu sorumluluktan. Kendime zor yeterken bi bebeğe nasıl bakcam diye. Sonra kendime kızıyorum o şuan seni duyuyo diye, rabbim isyan ediyomuş gibi hissediyorum üzülüyorum ama korkuyorum da. Tek temennim sağlıkla sıkıntısız gelmesi ve o duygunun yüklenmesi