Cnslrsln daha bence hicbirimize annelik tam olarak yüklenmemistir☺️ bende 35 haftalık oldum ama anayım ben ana diyemiyorum🤷 senin hayırsız bildiğinde bir hayır vardır belki sen bir karanligin içine suruklenecekken bu bebek sana ışık olacaktir, seni hayata bağlayacaktır. Sonuçta o bir “can” ve rahime asla tesadüfen yerleştirilmez kazara da yerleştirilmez. Öyle olsaydı senelerce deneyipte sebepsiz yere çocuğu olmayanlar hiç var olmazdı. kısacası bir canın yaratılması asla basit birşey degil sonuçta bir ruh ufleniyor o rahime orada senin içinde ve bu görev sana veriliyor… Ben hamileyken sadece bu mucizeyi hissettim kadın olmanın mücadeleci ve mucizevi ruhu bu diyorum. O yüzde o bebek sana umut olacaktır seni hayata bağlayacaktır o doğduktan sonra kı kokusunu hayal et, sana nasilmasum masum baktığını ve sana ne denli muhtaç olduğunu, dünyaya gelmiş tertemiz kalbi ve bomboş beyni ile bildiği tek şeyin “sen” olduğunu düşün ☺️ sana bu denli muhtaç ve sensiz asla tam olamayacak küçücük bir mucizeyi bu şekilde hayal ederek kendini anneliğe hazirlayabilirsin bence ☺️