Cnslrsln amin Allah kimseye göstermesin. İnanın bu forumda neler neler gördüm. Bebeğini kaybeden anneye “e kaybetmiş biz ne yapalım. Buraya yazmasın.” Diyeni bile gördükten sonra… İnanın çok iyi anlıyorum. Benim iki kaybım var. Canım acıyordu kimseye diyemedim. Bebeğim hareket edene kadar bir önceki bebeğim kadar heyecanlı değildim, konuşmuyordum bebeğimle. Psikolojik destek aldım yarıda bırakmak zorunda kaldım. Hareket ettikten sonra çok şükür hemen bağ kurdum. Ben de riskli gebeliğimden dolayı evden işlerimi yürütmek zorunda kaldım. Yeri geldi günlerce dışarıya çıkmadım. . Ama bir gün şımarmadım, naz, kapris yapmadım, sıkıldım demedim kimseye. İçim yanmıyor mu, hem de nasıl. Dışardan konuşmak yargılamak çok kolay ve acımasızca. Bunca yaşadığınızdan çıkarılacak sonuç veya merak edilecek şey nasıl hamile kaldığınız olmamalıydı. Bu noktaya geldiğimize çok üzüldüm. Allah gönlünüze ferahlık versin. Sevdiklerinizin acısını göstermesin inşallah.💜🙏🏻