Bebekdelisi bende kullanmak zorunda kaldım ve aynı şeyleri bende yaşadım, kafamı kaldıramayacak duruma geliyodum. Fitil istedim ama doktorum aynı etkileri olduğunu farkeden bişey olmayacağını söyledi. Çok şükür ki kullanmıyorum şuan akşamları 1 tane alıp yatıyodum en son kötü oluyorum diye onun etkisi olmuyodu