Ebbruc Bebekdelisi olmaz inşallah bişey, ben 3 kere lekelenme yaşadım şükür 2 haftadır bi sorunum yok
Bebekdelisi Ebbruc bende başta yasadım bırı fitil aparatından bırınde ıkızlerde oluyormus allahım yaşarmasın hıcbırımıze🤲🏻
Bebekdelisi Rozmari canım bende oncesınde kullandım saatle sabırla kullan benım 11+1 artık 12.haftadan yiyoruz ama benım 2. Tüp biri doğdu kalp atısında estrofem heöen kesılecek sonra gittiğinde ilaçlar yavaş yavaş kesılıp sana kan sulandırıcı iğne aspirin bide kalcadan iğne kalacak sabırla bekle inşallah pozitif haberını alırız🤲🏻 Kacıncı gün embriyosu
Rozmari Bebekdelisi inş biz de görürüz pozitifi sağlıkla devam eder de kucağıma alırım beşinci gün embriyosu sana da sağlıklı gebelik doğum diliyorum inş hayırlı sağlıklı haberlerimiz olur
Bebekdelisi Rozmari ever kök kısmı varya 1 parmak kalana kadar sokuyorsun o çubuğu canım o fitl zamanla açıma batma yanma yapacak azda olsa ama elle atarsan eldıvende olsa tahrış demek Buda enfeksiyona açıklık demek aparatsıx yapma bence hep kalan akacak sıvı halde gelecek parmak orayı zedeler fitille kan vs leke gelir bebek sanarsın hep basıma geldı aparatla artığım halde kahve leke geldı bebekten sandım kaç kes orayı zedelemıssın dedı dr
Ebbruc Bebekdelisi amin amin canım, ilişki falan yaşamamamıza rağmen oldu bende, herkes ilişkiden falan sanıyo ama stres sıkıntı bile etkili, benim canımın en sıkkın olduğu zamanlarda oldu lekelenmelerim. Allah kimseye yaşatmasın korkusu, stresi daha zor
Rozmari Bebekdelisi inş ben de aslında ikiz istiyorum sağlıklı olmaları tabi ilk dileğim 25 temmuzda transfer hemşire 4 Ağustos test gününüz dedi ama doktora pazartesi soracağım senin tek mi bu ilk çocuğun mu olacak ?
Bebekdelisi Ebbruc ay bende de tok yasak zaten oldu durduk yere işte yapmadım oluyor bazen Rabbım saglıkla kavustursun hepımızı
Bebekdelisi Rozmari 2 canım tüp ama 25 0 sayıyorsun atıldığı dün sayma 26 sondan başla 8.gün test günü
Esmaky Bebekdelisi bu ilac bende kullniyorm ama sdce gece yatmadn iciyorm bas donmesi yptigi icin gunde 1 kere aliniyor