38+5 benim hic belirtim yok hala iyi hissediyorum kendimi temizlik yemek tüm işlerimi yapıyorum 😅 ara ara sıpam biryere sırtını yada poposunu dayıyor ozaman sertleşme oluyor ama bu sürekli olan bişi olduğu için Doktorum sertleşme olursa gel demesine rağmen gitmedim, çünkü son muayenede açılma çıkmadı kanalada girmemiş. Hayırlısı ile beklemedeyiz