Bugün 39+4 sancı yok açılma yok kanala da girmemiş hala yüzünü görebiliyoruz ultrasonda. Öyle rahat hiç gelesi yok , gerçekten ağırlaştı artık normal doğum için bekliyorum ama kakasını yapar diye de korkuyorum inşallah bu hafta gelsin dua ediyorum yoksa artık alacak doktor🙈 yürüyüş squat hurma yapmadığım kalmadı tık yok🙊 kendi gelsin istiyorum hadi oğlum gel artık sancılara razıyım😅