Tugce3441 ben anne yanı beşiği arkadaştan aldım geri vermek üzere. Bebek arabasını da ikinci el aldım. İkisinin de hemen hemen tüm parçaları yıkanıyordu. Yıkadım, yıkanmayanları sildim tertemiz oldu. Bebek kullandığı için zaten ne kadar pis olabilir ki, boşuna masraf yapmaya gerek yok. Bu arada arkadaşınızdan almak zorunda da hissetmeyin kendinizi. Bir sürü marka model var. Ben arabayı concord neo travel sistem aldım 900₺ ye sahibinden de. Site içinde kullanmışlar , arabanın lastikleri bile çok deforme değildi. Bebeğin temas ettiği her parça da yıkanabilirdi. Memnunum çok arabadan..
Ayrıca ahşap beşiğini de eltim vermişti kullanırsan al diye. Düz beyaz mobilya diye onu da alıp ambalajladık eşimle geçen sene. Kayınvalidemin apartman boşluğunda bekliyor. Anne yanından sonra ona geçeceğiz. Okul çağında yapacağız odasını , ozaman sıfır alacağız mobilyasını..