Tugce3441 Temizse hiç kaçırma gerek yok aynı şeye iki kat para vermeye ben kıyafeti bile çok az alacağım. Çok kısa süre kullanıp kenarda kalacak. Bana da arkadaşlarım puset, bebek arabası ve oto koltuğu verecek. Hasarlı olmadığı için ve kaliteli malzemeler olduğunu bildiğim için alacağım. Bunu yoksunluk veya eziklik gibi de düşünmeyin şükür durumum olduğu halde bunu yapacağım. Çünkü aynı ürün farkı yok niye gereksiz yere patronları zengin edeyim 😀 Hem arkadaşınızın evinde de yer açılır. Siz de işiniz bitince ona göre satarsınz. Elden de çıkarmış olursunuz