SeymaYC Gulsum_9897 ya aslında belki farklı bir kullanimi vardır ama ben yanınca içiyorum tabiki yine biraz ferahlatiyo ama etki etmedigi de çok oluyor.
Sevgilii17 Bende 32+4 aşırı miğde yanmam var resmen herşeyime engel oluyor ölüyorum akşama kadar sırtıma vuruyor 😔😔😔😔
Gorkeminannesi 34+1 mide şişkinliği oluyo bende de mide gazını çıkaramazsam balon gibi sisiyorum taş gibi oluyo karnim aşırı rahatsiz oluyorum o zaman🤦🏻♀️
acemianneee_31 Dln0692 geçmiş olsun canm bogazını yumuşatacak şeyler üç ılık süt iç nane limon bir bardakla bsey olmaz
Hakanbuse acemianneee_31 dayanmaya calisin haklisiniz ki ben sizden daha cok cekiyorum belki de onceki hayatimdada vardi hamilelikte surekli yasadigim bisey
Betullyillmazx 36 haftalık oldum göbüşüm düşünce geçti mide yanması. Yanarken de bol bol rennie ve süt içiyordum kızlar belki faydası olur
Betullyillmazx acemianneee_31 göbeğim aşağı indi sarktı 😂 yuvarlak kocaman göğüs altindan başlıyordu şimdi göğüs altım bomboş göbeğim de altta sallaniyo 😂😂