SeymaYC acemianneee_31 merhaba ben de 33+4 oldum az önce midem 2-3 aydır cayir cayir bu ara iyice arttı zaten bir de ayaklarım baya puf puf şiş
Dln0692 acemianneee_31 34 ten merhaba çok şükür iyi geçiyor ama grip oldum bu hafta beni mahvetti ilaçta içemiyorum napcam bilmiyorum burnun boğazım çok açıyor 😔🐣
Rav-Ebu acemianneee_31 bizim mide yanmamız 3 aydır var ağrılarda bu ay başladı şuan bile var😌😌😌kaç haftalık hamilesin
Gulsum_9897 SeymaYC goviscon nu bana da verdi doktor siz nasıl kullanıyorsunuz mide yanması olduğu zaman mı
acemianneee_31 Dln0692 geçmiş olsun canm bogazını yumuşatacak şeyler üç ılık süt iç nane limon bir bardakla bsey olmaz
Hakanbuse acemianneee_31 35+2 reflüm vardi zaten hamilelikten önce simdi daha da çok arttı surekli midem yaniyo soda soguk süt tarzi seylerle duruyorum elimden geldigi kdar ilac icmemeye calisiyorum ne olursa olsun o ilaclarin icindede kimyasallar var bebegimize zarar veren elimden geldigi kadar hic bi ilac icmiyorum vitaminlerim disinda
Erimskrn Benim mide yanmalarım 23 te basladı suan 37 olduk ama hala var veeee aşırı derece de elim ve ayağım şişiyor 10 dk ayakta kaldıktan sonra nasıl gecicek bilmiyorum😢
SeymaYC Gulsum_9897 ya aslında belki farklı bir kullanimi vardır ama ben yanınca içiyorum tabiki yine biraz ferahlatiyo ama etki etmedigi de çok oluyor.