La_Liberte girl_boy_annesi Nzfdzg37 https://imgyukle.com/i/VjaFmY bu da benim kızımın usg fotoğrafı. Arkadaşın dediği gibi üç çizgi bariz ☺️
girl_boy_annesi La_Liberte evet canım aynen böyle 3 çizgi belirgindi yani doktorumdan önce kız olduğunu anlamıştım
34Betul44 La_Liberte üç çizgi noluyo banada bi bakarmısınız acaba https://imgyukle.com/i/VUNGuy https://imgyukle.com/i/VUNpfp
Nzfdzg37 La_Liberte bende görüyorum işte o çıkıntıyı ondan inanamıyorum kız olduğuna benimde bu bebeğim sağda kızlarım soldaydı
La_Liberte Nzfdzg37 üç çizgi göremedim sizin bebişte. bana cevap olarak attığınız fotoğraflarda çıkıntı var pipi gibi. Ama videodan çekildiği için olabilir mi bilmiyorum. Sonuçta doktor en iyisini bilir 😊 biz görüyorsak o da görmüş olmalı. İnşallah sağlıkla hayırla gönlünüzden geçen olsun 🥰
La_Liberte girl_boy_annesi ben de 11+4 te nubundan anlamıştım. Sonra üç çizgi gördüm. Şimdi de gittiğimde ultrasondan anlıyorum bacak arasının boş olduğunu 😊
girl_boy_annesi Nzfdzg37 canım bence senin bebeğin erkek o yukarıdaki fotoyu görünce inanmamıştım zaten çünkü kızlarda 3 çizgi belirgin oluyor
1prenses2prensyenigebe teyzoşlarım bana da bakar mısınız lütfen 1 ablam 2 abim var ama annem hala meraklı 🙃 13+1 günlüktüm orda 2 gün önce çekildi ben pek göstermedim doktor amcaya gördüğünüz gibi ters duruyordum tam karar veremedi doktor amca 19 temmuz da bakalım dedi 😊😊
La_Liberte girl_boy_annesi ayy estağfurullah 😅 öyle çok anladığım söylenemez 🙈 ama nubu bariz ortadaysa az çok tahmin ediyorum sadece 🥰
girl_boy_annesi La_Liberte kız bende biraz anlıyorum ama kendi çocuğumu anlayamadım sen anladın onu 😘