Benimennembirmelek La_Liberte valla 17. Haftamda perinatolijiye gittim 4 tane doktor vardı dördü de kız dedi dua şuan 19. Haftadayim geçende gittik erkeğe benzettim ama perinatoliji kız dediyse doğrudur dedi
La_Liberte Benimennembirmelek ya kusura bakmayın lütfen kafanızı karıştırmadım inşallah. Perinatoloji ne derse odur ☺️ Ama benim gördüğüm ne acaba 🤷🏼♀️
Benimennembirmelek La_Liberte yol estağfurullah ne demk perinatoliji de 4 tane doktor kız dedi normal kontrole gittim oda erkeğe benzettim ama perinatoliji dediyse kızdır dedi
La_Liberte Benimennembirmelek bu bacak arası fotoğraf erkek diyene mi ait. Hayırla sağlıkla gelsin bebeğiniz. Demek ki gördüğümüz çıkıntı başka bir şey 🤷🏼♀️
La_Liberte Benimennembirmelek kız dediğinde bacak arasını görmemiş miydiniz? Ben çok net görmüştüm doktor çizgi gösterip bak bebeğin kız demişti 🥰
La_Liberte Benimennembirmelek Allah gönlünüzdekini hayırla nasip etsin detaylı ultrasonda netleşir artık ☺️