Nzfdzg37 bu fotoğraf benim bir önceki gebeliğime ait hiçbir bariz belirtim yoktu. Çin takvimi ve bütün takvimler yanıldı. Ekşi aşerdim. Akşam bulantılarım vardı. Ama abartılı bir iştahsızlık bulantı vs olmamıştı. Benim bu bebeğim kız. Belirtiler neredeyse aynı yine takvimler tutmadı. Kese şekilleri bile aynıydı. Tek farkı akşam bulantılarım daha fazlaydı. Ve ilk aylarda oğlum sağda, kızım soldaydı 😊.