Halk sağlığı ıle görüştüm . Cok yoğun olduğu ıcın daha. Çalışmaya başlamamışlar pazartesoye kalır muhtemelen dedıler 🥹😢 normalde 1saatte çıkan şey 2gun oldu yok resmen 😏😬 devlete gıdıcem aksam. 1saate Çıkar. Sağlık ocakları halt etmıs
Yazık ya rezıl ettıler
Sevıneceksem bıle sevınemıyorum resmen.