Sağlık ocağında laboratuvar olmadığı için başka yere gönderiyorlar o yüzden çok geç oluyor birdahaki testleri hastanede yaptırın en hızlı sonucu özel veriyor beta değerine 50Tlye bakıyorlar bazı yerde 30 40 falan oluyor eğer imkan olursa acil durumlarda öyle yapın bence. Birde sonuçlarınız çıktığında yazın buraya da bayram havası olsun 🌸💕