ParildayanYildiz Benimde sat a göre 5+4 ama geç yumurtlama gördüm dün gittim doktora ama kese oluşmamış beta 1078 çıktı inşaAllah sağlıklıdır
Reho Deletedmon72737 benimde ilki kayipla sonuclandi 8 haftalikken kalbinin durdugunu ogrendim insallah bu sefer her sey yolunda gider kalp atisini duyana kadar cok zor gececek benim icin gunler 😔
Talihimyokbahtimkara SelinnilG Benim şuan 4+3 ben 6. hafta düşünüyorum kontrolü keseyi direk karından görmek istediğim için olumsuz bir durum olmazsa inşallah iki hafta sonra gitcem
SelinnilG Talihimyokbahtimkara salı gününe planladım bende pazartesi tekrar hgcye baktırcam 1500 üstü oldu mu gözükür kese dediler
Melek_gunduz46 Deletedmon72737 benim de 4+3 de 188 değerim ama betam biraz yavaş yükseliyor dua edin bana lütfen korkuyorum bişey olmasından 🤲🌹
Naz-ela Deletedmon72737 Bende 6+6dayim suan kan testimde 998 çıkmışti test yaptiktan 1 hafta sonra doktora gittim ve kese o zaman gözükmüstu yani 5 haftalikken daha erken gelsen vajinal muayene ile gorebilirdik simdi karnindan daha kolay gözüküyor demişti. Simdi gayet iyi gidiyor kalp atisini duyduk mide bulantilarim sabahları çok zorluyor onun dışında ağzımda surekli kötü bir tat var hersey kokuyor gibi 🤣🤭
Benjaminannesi Deletedmon72737 ayyy 44 haftalık sandım 😂 o kadar bekleyemem ki ben dedim gözlerim bozuk kusura bakma 😂😂
Melek_gunduz46 Deletedmon72737 benimki de ilk gebeliğim kimyasaldı düşük yaptım ikinci de kalbi durduğu için kürtaj oldum rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah birbirimize dua edelim 🤲🌹
sadett Iyı akşamlar Bugun sabah sağlık ocağında kan verdım. Yarın öğle sonuna Çıkar dedi dr. Dayanamadım idrar testi aldım. 2çizgi 😌 E nabıza sonuç etken düşer mi bılgısı olan var mı ?
SelinnilG sadett özelde baktırıyorum ben 1 saat içinde çıkıyor ara ara e nabızını kontrol et bakalım umarım en kısa sürede sonuçlanır
Pamugum02 sadett ya brnde bgn saglk ocagina kan verdim yrn dedi sonuclar icin e nabzdan surekli bakiyorim ama daha cikmadi ,acaba cikarmi orda gozukurmu heyecanla bekliyorum. İdrat testnde pozitf cikti ama kan sonucunu gormek istiyorum