Deletedmon72737 SelinnilG maslah ya allah etsin hanimlar bütün kadinlar annelik duygusunu tatmayi hak ediyor rabbim kimseyi evlat hasrtiyle sinamasin ilk gebeliğim düşüktü rabbim bu sefer bagislar inşallah 🤲 1 bçk senelik hasret
Talihimyokbahtimkara Deletedmon72737 Benimde ilki kayıpla sonuçlandı rabbim inşallah sağlıkla versin kucağımıza bu sefer💕
Reho Deletedmon72737 benimde ilki kayipla sonuclandi 8 haftalikken kalbinin durdugunu ogrendim insallah bu sefer her sey yolunda gider kalp atisini duyana kadar cok zor gececek benim icin gunler 😔
Melek_gunduz46 Deletedmon72737 benimki de ilk gebeliğim kimyasaldı düşük yaptım ikinci de kalbi durduğu için kürtaj oldum rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah birbirimize dua edelim 🤲🌹
Deletedmon72737 Talihimyokbahtimkara guzel haberlerle seni bekleriz inşlahh bende ikiz istyom ama deyerler aşırı yuksek deyl tekiz galiba 😂😂😂
Deletedmon72737 Talihimyokbahtimkara az önce bi postta linçlendim kilitlediler postu ama vallahi haksizlik yapıldı bana bende hormonlardan biraz kötü konuştum
Deletedmon72737 Talihimyokbahtimkara dort gozle bekliyecem bu post asla kaybolmasin kızlar keseyi cinsiyeti kalp atışını ne varsa burdan soyleyelim birbimize gunlerimiz çok yakin bursuru arkadaş yoldaa😂
Talihimyokbahtimkara Deletedmon72737 Hahahahah ruh halimiz çok değişken olsun iyi seni başlamamışlar😂
Talihimyokbahtimkara Deletedmon72737 Aynen katılıyorum burdan bilgi paylaşımı yapalım haftalarımız yakın hep
Deletedmon72737 Nur87 bende hic bir belirti yok kac gundur leke tarzında kanamam var birde belim çok ağrıyor bugun yine kan verdim 220 olmuş
Talihimyokbahtimkara SelinnilG Benim şuan 4+3 ben 6. hafta düşünüyorum kontrolü keseyi direk karından görmek istediğim için olumsuz bir durum olmazsa inşallah iki hafta sonra gitcem
PMY23 Umutluanne1 benimde 4+5 aile hekimim 6. Haftada git diyor. Ama meraktan sıkışık bir halde haftaya gideyim diyorum görünür mü kese acaba
Deletedmon72737 Umutluanne1 seninle aynı ilerliyoruz galiba son adet tarihim 22 mayis doktor 10 gun sonra gel dedi kese için