Merve00ay Merhaba ben 10 haftalıkken kalbi durduğu için kürtaj oldum doktor 2 ay beklememi söyledi 3. Ay hamile kaldım
karakiz1 yenianneaday Sizi iyi anliyorum ayni seyi bende yasadim benimde esim isteedi hep bisey olcak yine korkusu vardi
yenianneaday 2022Mom2022 ekonomik sıkıntılardan dolayı kirada oturuyoruz kendimize zar zor yetiyoruz diyor bende bilmiyorum çevremdeki arkadaşlarım da hep eşim istiyor diyorlar o ısrar etti falan diyorlar benim eşim niye böyle anlamadım
2022Mom2022 yenianneaday Allah evinize bin bereket versin inşallah ,peki eşine sordunmu ne zaman planlayalım bebek işini diye ona ne cevap vericek acaba ,acaba taksit vs var onların bitmesini bekliyor olabilirmi
yenianneaday zynpasya13 maşallah aynısını bence yaşadım kalp atışı hiç duyulmadı. İkinci hamilelikten önce herhangi bir tedavi gördünüz mü doktor bana ikinci gebelik öncesi görüşelim falan demişti o yüzden soruyorum canım
zynpasya13 yenianneaday hayır ben öncesinde klomen kullanmıştım aşılama dedi ara verdim sonra ilk hamilelik oldu ikinci de de ovülasyon testi kullanmıştım ilk adetten sonra
Happy-melek1997 2022Mom2022 yaa ne güzel allahım sağlıklı sıhhatli nasip etsin inşallah bebeklerimizi yarın ki sonucu benimle paylaşırmısın kaç çıkacak acaba bende merak ediyorum ama ben yarın akşam vericem inşallah güzel artış olur geçen seferkinde hep olumsuz düşündüm mutlu olamadım bunda rabbim in izniyle sağlıklı sıhhatli nasip etsin mutlu olmaz istiyorum
2022Mom2022 Happy-melek1997 Çok amin kuzum sabah öğrenir öğrenmez yazarım açıkcası şuan mutlu olamıyorum tedirginlik var beta düzgün arttıysa yarın rahatlarım anca 🥹ne kadarlık seninki ben 4+3 teyzesi
yenianneaday 2022Mom2022 amin hepimize inşallah canım ülke ekonomisi de kötü diyor önümüzü göremiyoruz falan diye istemiyorum diyor
Happy-melek1997 2022Mom2022 yaaa benimde 4+3 🤗🤗aynı bende pek öyle düşünmemeye çalışıyorum hayırlısı neyse o olsun bakalım inşallah güzel artış olur🤲🤲🤲
Rabiakltk5 Aylinur ben 4 aylık düşük yaptım 1 buçuk sene geçti 4 aydır tekrar istiyoruz ama sandık bisey yok
2022Mom2022 Happy-melek1997 kız bizim herşeylerimiz aynı çıktıya 😂😂burcun ne hangi şehirdesinn ay merak ettim şimdi
2022Mom2022 Happy-melek1997 ikizler burcuyum sivalıyım ankarada yaşıyorum 😂izdivaç programında hissettim kendimi 😂😂
2022Mom2022 Happy-melek1997 betam maledef düşüşe geçmiş ☹️İnşallah sen güzel sonuç alırsın kardeşim ❤️
Happy-melek1997 2022Mom2022 yaa kıyamam vardır bunda da Bı hayır üzülme rabbim en hayırlısı versin inşallah bende bu akşam vericem bilemeyiz ki nasıl olacağını rabbim büyüktür 🤲🤲❤️❤️
lamisrtky Aralık ayında düşük oldu 6 haftayken. Şimdi tekrar 6 ay sonra hamile kaldım, inşallah bu sefer bebeğimiz sağlıkla gelir