Aylinur
Ben ilk gebeliğim kimyasal gebelikti ve düşük yaptım doktorum korunmanız gerekiyor dedi ama biz cahillik edip dinlemedik ve onun üstüne adet olmadan tekrar hanimle kaldım be sonra kalbi durdu kürtaj oldum doktorum altı ay korunman gerekiyor dedi ilaç takviyesine başladı ve yedinci ayımda çok şükür tekrar nasip etti rabbim bana 🤲şuan 4+6 haftalığım ve düşüK riskim var 😞dua edin lütfen 🤲rabbim evladımı bana bağışlasın 🤲😞inşallah sana da gönlündekini verir canım tez zamanda müjdeli haberler alırsın 🌹🤲