Ben nerdeyse sürekli elbise giyiyorum doktorumuz da kadın olduğu için sıkıntı yok zaten verirse örtü veriyor yoksa sorun olarak görmüyor. Benim anlamadığım bu rahatsız olan doktorlar neyine rahatsız oluyor hem işi o hemde doğumda da o olucak sonuçta takip ettiği hasta yani saçmalık rahatsız olması