Örtü veriyorlar. Benim doktorum ben içeride hazırlanana kadar ultrason tarafına geçmiyor. Ama rahatsiz oldum bende doktorda diyenleri hic anlamadim sacma konuşmuşlar doktor doğumda her yerimizi görüyor zaten bacagimizi gorunce mi karsilikli utanmis oluyoruz anlamadim ki ayıp birsey mi yapıyoruz sanki altı üstü bir muayene 🤷🏻♀️