Boniboncuk MerveEbru en güzeli şort kızlar şu havalardan özellikle Keten olur, penye olur hepsı çok rahat oluyor
Zehra65_ MerveEbru ben elbise ile gittim altımda şort giymiştim çok sıcaktı çünkü ama orda örtü wardı onu örttüm üstüme tabi her hastanede Yok ama yanınıza çantanıza sığacak İnce Bir örtü alabilirsiniz her ihtimale karşı
Sule_55 Walaa yaz geldi artık elbise ile gidyrm örtü istyrm doktrn asistaninfn oda örtüyor sagolsn🌺 sadece göbek açık kalıyor sıkıntı olmuyor yani bacakların bikini bölgen kapanmış oluyr
Denzk MerveEbru Ben hep elbise giydim Nst ye girmek kontrol giy çıkar çok zor elbise giy alttan sıyır işte yaz günü pantolon tayt mı giyilir
Damla1995 MerveEbru bi sorun yok o an etegi kaldirirken zaten ortuyosun hatta yaedci var bayan o yardm edio veriyo ortuyo. dr da hazirsan geliyo iceri yani o sekilde ciplak kalinmiyoki. Sizin oylemi.oyleyse skntiliymis evet. Bu sicakta cekilmiyo pantalon tayt falan.
Deletedmom7373700 MerveEbru bende diyorum elbisenin altından kısa tayt ya da şort giyerim diye eşim dalga geçiyor komik olurmus 😂
MerveEbru Deletedmom7373700 hahah evet bende düşündüm kısa şort ama rahatsız edici gibi geldi bana ya o yüzden giymicem 😂
uckedibirbebek MerveEbru hem neredeyse hep elbise ya da taytla gittim. Elbise giydiğim için örtü veriyorlar. Bir de ben alttan muayene de olmuştum bir kaç kez. O yüzden ya yine ederse diye hep elbise giydim. Elbise hep çok daha rahat oldu