Nilayy20 Bende 9 haftadayım ,6 haftadan itibaren bulantılarım hala devam halsizlik dışarı bile çıkmak istemiyorum yemek desen çok zor yiyorum hiç birşey canım istemiyor 😥😥
Pijamaskeliler Nurersz 7+1 diyim bugün kalp sesi dinledik ne bulantı var ne busey bi ben mi garibim 🙄
Nurersz Kiminde hiç olmayıp kiminde 6-7.hafgadan sonra oluyormuş benim 6 haftaya kadar hiç bişeyim yoktu iki haftadır berbatım
Celiktss Valla önceden bulantı neymiş ya bende niye yok diyodum. 7-8. Haftadan sonra bi başladı 13. Haftaya giriyoruz bugün ölüyorum kusmaktan.. günde 2-3 bazen 4 kez… nolucak ne zaman biticek bilmiyorum. Kokulardan vs her şeyden tiksinir oldum. İnşallah geçer artık
Tubabdullah Nurersz midem ağrıyor ve bulanıyor ölüyorum resmen 8+2 deyim çaresiz kaldım çok hiçbir şey iyi gelmiyo
segah06 Hatice-x canım 14:30 da gidecegim doktora evde kuş pişiriyorum. Nolur dua et çok korkuyorum çünkü
segah06 Hatice-x canım çok şükür keseyi ve bebeği gördük ama kalp atışını duyamadım pazartesi kalp atışı dinlenecek. Dua et onu da duyalım
Hatice-x segah06 çok ama çok sevindim ALLAH,a şükür, korkma kalp atışlarını da duyacağınıza eminim beta verdin mi tekrardan? Bide kese boyutuna kaç dedi
tupbebekannesi522 Nurersz bende 7+2 yim. Geçen günlerde iki gün sabah midem bulandı. Evde arı sütü probolis polen karışımım var. İyi geldiğini duymuştum. Bir çay kaşığı tükettim ve kesti gerçekten. Birde mide bulantısı yapacak şeylerden uzak durum baharatlı yemekler gibi vs.
Oyahazal Se19 umarım inşallah canım. Ama doktorlar hiç önermiyorlar. Benimde bir tanıdığım profesör yazmış. Bende alıp kullandım etkisini gördüm. Çok sağlıklı bir şekilde de doğum yaptım çocuğumda hiç sıkıntısı olmadı