21sukran Ezgicck vala bizde 37+4 olduk heycanla gelmesini bekliyorum sanırım kızım gelmiyecek belirti fazla yok umarım bi kaç güne doğurum doğurmak istiyorum artık 🤭🧿
Ezgicck Suzis artık yürüyüşlere başla ama çok uzun süreli değil dedi bana 😂 37 bin sonunda squat ve merdiven inip çıkmaya başlıcam valla hurmaya da başlamayı düşünüyorum çok beklemesin kızım,😂
babysare Ezgicck o zamanlar hızlı geçiyomuş onu anladım hatta hamilelik neymiş bu hafta anladım 😀ağırlaşmak neymiş anladım bla bla..😀😀 allah sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah hepimize
Ezgicck babysare hayırlısıyla o günleri görürüz inşallah canım valla Amin sağlıkla gelsinler de🥰 herkes doğurunca keşke az daha kalsaydı dersin diyor ama ne bilim benim doğurasım var 😂
kadriye007 37+0 olduk bugün heyecan dorukta 4 temmuza sezeryan günümüz var ama insan heyecanlanıyor heran gelebilir diye sağlıcakla alırız inşallah bebislerimiz kucağımıza
Ezgicck kadriye007 Amin canım ne güzel senin tarih belli belirsizlik daha sıkıntı 🥰 Rabbim cümlemize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏💕
127383 Ezgicck kizz aksam rüyamda gördüm bebisim doğmuş ama kimseye sevdirmiyorum diorum uzaktan sevin😁 sapkasini biri giydirmek istiyor bebis hafiften agliyor die ona etmedigim kalmiyor misafirleri kovuyorum evden😁 ilk defa rüya gördüm ya demek burda konuşunca aklimda kalmis
Ezgicck 127383 hahaha ay çok güldüm seni de etkiledim valla kusura bakma 😂 bende en çok ondan tedirginim bebişi kimseye vermek istemem diye 😂
127383 Ezgicck ya incitirler onu tutamazlar veremem kimseye ben😁 onu en guzel annesi tutar. Isterse millet 10tane usak etsin ben yine tutmasindan korkarim uzaktan sevsinler. Simdiden basladim kiskanmaya
Ezgicck 127383 bende öyleyim sanırım inşallah çok abartmam 😂 annemde diyor ki bir doğusunda azcık bakın uyuyayım dersin diyo 😂