Ezgicck 127383 bende öyleyim sanırım inşallah çok abartmam 😂 annemde diyor ki bir doğusunda azcık bakın uyuyayım dersin diyo 😂
127383 Ezgicck bana da aynisini dio. Dceksin ki anne gel bak az uyuyayim😁 bayilcan ki dio biri tutsa onu 5dk da uyusam
Usenmezz99 Ezgicck 37+1 son 20 gün dilerim rabbimden sağlıklısıyla bu ay sonuna doğru doğururum cuma hürmetine
Ezgicck tarcinnnn Ay benim normal doğum gibi şuan 8 temmuzda gelse benimde doğum günü hediyem olsa diyorum kızım için 😂 babası da 29 haziranda benim doğum günümde gelsin diyor sezaryen olsa birini seçecektim ama normal olunca keyif bekliyoruz 😂
tarcinnnn Ezgicck bu hafta gelseydi benim de normal olacaktı ama gelmiyor 🥲 iri olduğu için de mecbur sonrasında sezaryen olacak 😅 10u eşimin doğum günü ama biz de 07/07 olsun bari planlı olacaksa dedik 😂
Nurcanyks Ezgicck 38+1son13 gün heran doğumum baslayabilir kızıma kavusmam için sabirsizlaniyorum inş saglikla alırım kucağıma 🤲🏻🥰❤️
Ezgicck Nurcanyks çok azalmış darısı başıma 😂 Rabbim zorlaştırmasın kolaylaştırsın inşallah doğumlarımızı bizede evlatlarımıza da sağ salim çıkmayı nasip etsin inşallah 🥰🙏