Suzis Ezgicck aa ayniyiz benim de 37+0 a girdi suan son gunler gecmem bilmiyormus ya😂😅 cok heyecanliyim hem hem de korkuyorum, stres daha dogrusu aslinda 😊
Ezgicck Suzis bana çok ayakta durma fazla yorma kendini dedi ama bilemiyorum tam olarak yarın gidicem tekrar bir sorarım canım ona göre yazarım
Ecrin54 Ayy ne kadar sevindim benle aynı günden giden hamişleri görünce 😂 Son 21 mi 221 mi belli değil 🤦♀️ Doğurunca haber verin kız 😂
TugceArslan Ezgicck İkinci doğum olunca her şey daha bir belli sanki. Ama insan sanki hiç yaşamamış gibi oluyor inan ☺️☺️
Papatya5361 Ezgicck benimde öyle olucak haftaya hayırlısı hakkımızda canım sağlıklı doğsunlar da insAllah 🤗
Siracinannesi Ezgicck hiç sorma doktor bugünde olmazsa sezeryan dedi o gün doğdu 😂😅 bakalım bu da abisi gibi bekleyecek mi 🤔😂