Eminecak csmaknc 40 olacagiz nerdeyse. Heveslendim sevindim erkenden baş aşağı döndü diye ama simdi gelmek bilmiyor 😊
Ezgicck csmaknc bende şuan aynı durumdayım bu gece 37 oluyorum yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek 😊 hala doğum belirtim yok ama aşağıda baskı dışında
canmyavrum csmaknc bnm oğlan da baş aşağıda.dr erken dogum riski yok dedi de benm hep ağrım oluyor yürüyünce. Sizin ağrınız kasıklar da mı? Bnmki kasıklarda değil
[silindi] csmaknc bende 33 haftalıgim şu an 3 hafta oldu aşağı yukarı hala aşağıda başı bugün doktorum daha dönmez dedi 💕
canmyavrum csmaknc benim tam rahmimde ortada öyle hissediyorm ben.magnezyum verdi dr ile yaramadı. İltahap var 1 doktor ondan dedi başka bir doktor bebek baskı yapıyor ondan dedi.
edis22 csmaknc ben 36+1′deyim. Benimkide dogum pozisyonu almis kafasi asagada dr pit diye dusecek dedi. 25den 32ye kadar gelmisseniz insallah gorursunuz 37 38i. Dinlenin cok yuruyus yapmayin
Melisakrtl csmaknc benimde oyle canim 25 te asagidaydi 30 haftada agrilarim basladi suan 35 im kafasi hala asagida gorursun korkma :) insallah
Askile csmaknc merhabalar benmde 20 haftaligim Bebek tersmis cinsiyeti bir kiz dedi şimdi erkek dedi anlayamadim size direk ne dedyse omu çıktı
uykularharamoldu csmaknc benim de 26dan beri baş aşağı duruyor. Cumartesi tam 40 haftalık oluyoruz. Bende de vajinamda, çatı kemiğimde ağrı oluyordu. Erken gelmedi yani hatta açılmam bile yok.
uykularharamoldu uykularharamoldu doktor normal demişti. Hatta bu sebepten dolayı kendimi kısıtlamadım. İş de yaptım yürüyüş de.