csmaknc bizde 32+4 olduk. Bebek başı aşağıda olabilir. Risk teşkil eden şey; kanala girmiş olması. Kanala girmediyse risk yoktur inşaallah. Bizim bebek kanala girmiş bana istirahat verdi doktorum. İnşaallah vakitli gelirler bende cumartesi gideceğim bakalım ne diyecek. Ayakta fazla durunca yürümekte falan zorlanıyorum 🥴