Rabiakltk5 sende mi aynısın hala 😔 benim erken gebelik silik çıkmıştı kan negatifti bugün sabah erken gebelik yaptım tek koyu çizgi gördüm incelemedim attım kenara ama soru işaretleri kaldı gittim kan verdim yarın çıkcak testi biraz inceleyim dedim dikkatli bakınca bi gölgelik var sabah uykuluydum tek koyuyu görünce moralim bozuldu attım kenara yattım az önce baktığımda gölge varmış görmemişim kafam iyice allak bullak inşallah çıkar canım ya sende durum ne yok mu