Bütün belirtilerim var kasık ağrısı,halsizlik,karın ağrısı,bel ağrısı .. adetime 2 gün var bugün erken gebelik testi yaptım fakat Negatif çıktı. Kızlar kesin sonuç mu sizce yanılmış olabilir mi yoksa doğru mu gösteriyordur çünkü 2 gün kala belli olması gerekiyor diye biliyorum