Umran06 ahsha ama aşkım ben ilk doğumumda hemsireden dayak yiyecektim çok kötü bir hemşireydi o zaman da vakalar yeni gelmişti Türkiye’ye neden bugün bu kadar kadın doğurdu diye beni çok kırmıştı ondan korkuyorum bayrama denk gelmesin o kavgayla çocuğu içimde bırakırlar 😂😂😂