Benjaminannesi forum senin fabrika ayarlarınla oynamış kız neye gülüyon gece gece 🤣🤣 bugün postun birine bakarken çay boğazım da kaldı aklıma şey geldi biri şey demiş ya dondurma yersem bebeğim üşür mü diye 🤣🤣neye gülüyon dedi eşim anlattım konuyu neyse bişey demiyorum dedi😅😅