Deletedmom727272 Benjaminannesi sana değil sana fake atan bebeneydi gulüm😂😂 aman iyi bari dedik gacı burada gülerken ptlayacak sonra efsane pozitif hikayem diye başlık açar😂😂😂
Benjaminannesi kahvesever__ baktılar da sancı da yok dediler ama bilmiyorum eğer böyle devam ederse zaten eli kulağında 😂
Benjaminannesi Deletedmom727272 bacım benim efsane pozitif hikaye diye başlık açmam için hemşirelerle kahkahalar atarak doğuma gidip kahkahalar atarak geri çıkmak olur o da şans yok işeeli scmali ayin yaparız içeride 😂😂😂
Serap-Yigit Korkutmak gibi olmasın ama ben öyle doğurdum 37 de. İnşallah çok kolay doğum olsun. Hiç bir sıkıntı yaşamayın inşallah.
Deletedmom727272 Benjaminannesi ıffff işte aradığım pozitiflikte bu 😂 sal sal ooooohh şimdi ıkın benjamin zıçtı bez getiiirrrrrrr🤪
Benjaminannesi Deletedmom727272 ahshah ama bu iki hafta içerisinde doğururum inşallah temmuz istemiyorum bayrama denk geliyor hemşireler gergin oluyor
Mihrimahvuslat Askiletotomsu kız tabi ki çıkmaz sancı kikir kikir gülüyor sabahtan akşama kadar burda telefon başında da gülmekten duramıyor🤣🤣