Esrakml banada çatın dar doguramazsn dedi doktorum başka bir meşhur ebeye gittim o dedi kesin sen doğurursun ben sana inanıyorum dedi verdi gazı sağolsun 12 saat kendi sancımla gittim 1,5 gün ben suni sancıyla artk öldürün beni diye ağladım kesin ne yapıyorsanız yapın diye ağladım doktorunuzu dinleyin hastane onun değilki ekstralar çıkarmaları dogru olabilir belki ama doğumda para için sezeryana alıncagını sanmıyorum ben bizzat yaşayan olarak bu durumu doktorunuzu dinleyin derim ve onca sancıma ragmen 3 cm açılmam oldu düşün cnm çektiklerm başıma kaldı anlayacagın 😩